light gazing, ışığa bakmak

Friday, March 25, 2016

'Kadınım', güzel sözleri, teşekkürler



Esyalar toplanmis seninle birlikte
Anilar saçilmis odaya her yere
Sevdigim o koku yok artik bu evde
Sen
Kiyida kösede gülüsün kaybolmus
Ne olur terketme yalnizlik çok aci
Bu renksiz dünyayi sevmistik birlikte

Sen kadinim

Hatirla o günü karsiki sokakta
Seni öptügümü ilk defa hayatta
Kollarimda benim ilkbahar sabahim
Sen
Sönmüs bak isiklar ev nasil karanlik
O ilik aydinlik yuvamiz sogumus
Geceler bitmiyor agliyorum artik

Sen kadinim

Esyalar toplanmis seninle birlikte
Anilar saçilmis odaya her yere
Sevdigim o koku yok artik bu evde
Sen
Masamiz kösede öylece duruyor
Bardaklar bosalmis herbiri bir yerde
Sanki hepsi hasret senin nefesine

Sen kadinim

Bana biraktigin bütün bu hayatin
Yasanan asklarin degeri yok artik
Ben sensiz olamam artik anliyorum
Sen
Simdi çok yalnizim
Ne olur kal benimle o kapiyi kapat
Elini ver bana
Disarda yalniz, yalniz üsüyorum

Sen kadinim

1 comment:

Osezar said...

Beğenmen veni mutlu etti

 
Share